Vybíráme kameny podle barvy

Přírodní minerály přináší lidem radost v mnoha podobách. Buď jako neopracované valouny, kterými vyzdobíme interiér např. na psacím stole v podobě těžítek či dekorací, anebo v podobě broušených kamenů, z nichž se vyrábí různé přívěšky, náramky, prsteny, náušnice, amulety apod. Minerál je velmi pevný, s vysokou odolností vůči opotřebení a pro tyto účely je praktický už jen z toho důvodu, že jeho trvanlivost dosahuje desítek let. Co nás však na kamenech zajímá nejvíc, je jejich tvar a především barva, barevné vzorování a kresba.

surový růženín

Každá barva odpovídá jiné čakře

Čakra je energetický kanál, který naše tělo energeticky vyživuje a udržuje jej ve stálém režimu regenerace, jinými slovy, pokud máte nějakou oblast zablokovanou (neprůchodnou či průchodnou jen částečně), co se týče energetických drah, bude tato oblast strádat. Například kdo má potíže se žaludkem či dvanáctníkem, a v jistém kontextu to znamená i to, že na nějaké dění kolem vás zkrátka „nemáte žaludek“, může mít problém s třetí čakrou, která rovněž ovlivňuje pocit osobní pohody. Třetí čakra odpovídá žluté barvě a tito lidé by měli mít možnost nosit oděvy žluté barvy, anebo třeba používat žluté či nažloutlé minerály např. jako náramek.

růženín

Velký význam mají minerály růžové barvy, jako je např. thulit nebo růženín. Růžová barva je symbolem tzv. korunní čakry, tedy energetické dráhy v oblasti temene hlavy, která nás propojuje s ostatními bytostmi a s Bohem (Stvořitelem). Růžová je rovněž vnímána a označována za barvu lásky a porozumění, tvořivé spolupráce, citu, něhy a pokory.

Darujete-li někomu růženín, nemůžete tím nic zkazit, protože mnoho lidí má v současné době problémy s vyjádřením přirozené touhy po lásce, harmonii, klidu a míru. Mezi lidmi bohužel vzrůstá hněv, zloba, nenávist a mnoho dalších negativních emocí. Růženín může pomáhat otevírat tuto božskou bránu vlastního vědomí (sebevědomí) a tím nám také pomůže zlepšit vlastní zdraví, protože tam, kde proudí energie, tam tělo lépe zvládá samoozdravné a regenerační procesy.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

About the author